Jeugd: Weer begonnen – van harte welkom

Het nieuwe schaakseizoen bij de schaakvereniging Almelo is weer begonnen!

De jeugd schaakt op vrijdagavond tussen 18.15 uur en 19.45 uur in wijkcentrum De Schelf op de Schelfhorst in Almelo. Eerst is er les en daarna wordt een interne competitie gespeeld. Daarnaast worden er regelmatig leuke schaakactiviteiten georganiseerd en is het mogelijk om ook aan toernooien, kampioenschappen en externe competities deel te nemen.

Op vrijdag 29 oktober na de herfstvakantie starten we met de nieuwe groepen de lessen op verschillende niveaus. Wil je eens een kijkje nemen, dan ben je van harte welkom voor een aantal proeflessen.
Komen kijken mag ook voor de herfstvakantie.

Voor meer informatie over het jeugdschaken kunt je terecht bij: Wouter Rozendaal (jeugdleider@schaakverenigingalmelo.nl / 06-26518693) of Daniel Rameaux (d.rameaux@outlook.com / 0546-827742)
File source: http://www.wikihow.com/Image:Teach-Children-Chess-Step-8.jpg(CreativeCommons license)