De kleine lettertjes…

Hieronder de kleine letters van het lidmaatschap. Lees deze goed door! Bij vragen kun je altijd contact opnemen met het bestuur. Ook kun je via het contactformulier jouw vragen stellen aan onze secretaris. Wij zitten voor je klaar!

A. Door het invullen van bankgegevens geef je toestemming tot automatische incasso van de jaarbijdrage hetgeen in de maand oktober zal worden geïnd.

B. Door het invullen en ondertekenen van dit formulier geef je hierbij jouw ondubbelzinnige toestemming voor het verwerken van jouw persoonsgegevens door de Schaakvereniging Almelo ten behoeve van de volgende doelstellingen:

(i) het uitoefenen van haar (verenigings)activiteiten;
(ii) het bijhouden van haar ledenadministratie;
(iii) het faciliteren van jouw eventuele deelname aan schaaktoernooien en/of andere evenementen; (iv) het verzenden van informatie en
(v) het berekenen, vastleggen en innen van contributies en giften.

C. De Schaakvereniging Almelo kan jouw gegevens verstrekken aan de Schaakbond Overijssel (de regionale bond) waar de Schaakvereniging Almelo bij aangesloten is en aan de Koninklijke Nederlandse Schaakbond, waar jij automatisch lid van wordt door jouw lidmaatschap van de Schaakvereniging Almelo. Vragen? Bekijk het Privacyreglement van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond.