Jan van Eldik oliebollentoernooi

Vrijdagavond 5 januari 2024  is er weer ons traditionele Jan van Eldik / oliebollentoernooi.

We spelen dan 7 ronden snelschaakpartijen van 7 minuten per speler per partij met een increment van 5 seconden per zet per speler. In éen groep Zwitsers ingedeeld, voor de prijzen verdeeld in 3 groepen met 3 prijzen per groep. Huisschakers en leden van andere clubs – vooral diegenen die een binding hebben of hadden met de SVA- zijn van harte welkom.

Plaats van handeling: De Schelfhorst Almelo, adres Binnenhof 51. Aanvang uiterlijk 19.30 uur, presenteren bij de zaal vanaf 19.00 uur, uiterlijk 19.15 uur.

Inschrijving is kosteloos en het verzoek is om je in te schrijven per mail vóór oudjaarsnacht 12.00 uur.

(geen fatale inschrijvingstermijn maar wel een dringend verzoek).

Inschrijven bij Egbert Gorter (egbertgorter@baasdam.nl) of bij Ben Poelstra (bmpoelstra@gmail.com  tel. 06-30697609).