Start schaakseizoen

De zomervakantie is achter de rug en we zijn vrijdag weer uitgerust gestart met het nieuwe schaakseizoen. Om 18:15 trapten de jeugdtrainers en jeugdleden de spits enthousiast af. Leerzaam, maar natuurlijk ook ruimte voor gezelligheid. Vervolgens vond om 19:30 de algemene ledenvergadering plaats. Tijdens deze vergadering werden ook verschillende prijzen/vermeldingen uitgereikt voor prestaties behaald over afgelopen schaakseizoen. Aansluitend was er nog tijd over om de eerste ronde voor de beker te spelen. Kortom, de spits is er weer af. Fijn om iedereen weer te mogen begroeten, maar ook tegelijkertijd vreemd om onze jeugdschaaktrainer en actief lid Henri Hofsink niet meer in ons midden te hebben. Helaas bereikte ons het droevige nieuws dat Henri 24 juli jl. vrij plotseling is overleden. Een absoluut gemis voor onze vereniging. Tijdens de vergadering hebben wij dan ook een minuut stilte voor Henri gehouden.