Pannenkoeken en cocktails!

Vandaag wordt het schaakseizoen afgesloten met het beker-/pannenkoeken-toernooi. Jeugdtrainer Daniel kan niet alleen schaken, ook kan hij heel goed overweg met het fornuis. Hij bakt de lekkerste pannenkoeken van de club en daarom is hij vandaag chef pannenkoek.
Wordt het pannenkoekentoernooi niet altijd in januari gespeeld? Zeker! Maar door de welbekende redenen kon het toen niet doorgaan.
Zeg nu zelf, voor een pannenkoek is het altijd tijd! Dus dat wordt heerlijk smullen vanavond.

En voor wie ook in de zomer wil blijven schaken, kan terecht in Café België voor Zomerschaak met onze Ton en Yannic.
Onder het genot van een (verkoelend!) drankje kan er geschaakt worden. Per avond speel je dan 4 rapid partijen. Het is gezellig en op die manier hou je je speel speelsterkte op peil of je wordt beter …. en kun je er weer een vol seizoen tegenaan. Ook voor mensen die geen lid zijn van de club en een schaakpartner zoeken voor een mooie partij.

Treffen wij u in Café België deze zomer?
Voor meer informatie en opgave kunt u zich aanmelden op: https://www.schaakverenigingalmelo.nl/contact/