Fijne vakantie!

De zomervakantie is begonnen. Graag willen wij al onze leden een mooie, gezonde zomer toewensen!
Elke vrijdag van de vakantie publiceren we op de FACEBOOK-pagina van onze club een schaakpuzzel. Wanneer je de oplossing hebt gevonden, kun je die e-mailen naar de Schaakvereniging. Na de vakantie kiezen we 6 winnaars (dit kunnen ook mensen die geen lid zijn) die hun prijs mogen ophalen op de club.

1-7 augustus 2021 wordt het NK ABC gespeeld in het Topsportcentrum IISPA, Stadionlaan 60, 7606 JZ Almelo! Meer informatie kun je vinden op: Nederlands Jeugd Schaak Kampioenschap

Het komend schaakjaar beginnen we met een feestweek voor alle leden, want onze club bestaat maar liefst 9 decennia! Het programma houden we nog heel even geheim, maar 16-22 augustus 2021 in de agenda noteren, is absoluut de moeite waard voor jong en oud. Denk bijvoorbeeld aan een schaaksimultaan met een bekende schaker!