De corona is in Nederland bijna verslagen, daarom heeft het sportbedrijf Almelo voor heel Almelo een “terug naar de club” dag georganiseerd. Deze dag zal plaats vinden op zaterdag 19 juni. In onderstaand overzicht kun je zien welke verenigingen daar allemaal aan mee doen.

Ook wij als schaakvereniging Almelo willen ons presenteren. We hopen dat vele mensen even in de Schelf komen kijken. Vanaf 12:00 uur tot 16:00 uur kan iedereen langs komen om met eigen ogen te zien hoe het er bij het schaken aan toe gaat.

Natuurlijk hopen wij dat ook vele van onze eigen leden na een lange tijd weer eens even langs komen om eventueel ook weer gewoon een partijtje te komen schaken.

De corona maatregelen zijn weliswaar voor een groot gedeelte versoepeld (Wij mogen b.v. ook weer gewoon schaken net als voor de corona crisis) desalniettemin gebruiken wij de grote bibliotheek zaal voor onze schaakactiviteiten. In deze zaal is zeer veel ruimte en er is een goede ventilatie aanwezig.

Dus kom even langs en neem vooral iemand mee.