Jeugd – Online schaaktoernooi

De derde lockdown zorgt ervoor dat we opnieuw overschakelden naar online schaken. Ons clubgebouw is immers gesloten en we mogen zo min mogelijk reisbewegingen maken. De jeugd ging daarom 8 januari tijdens de gebruikelijke clubtijden (18.15-19.30) digitaal van start. Niet ieder kind houdt van online schaken. Toch, de opkomst viel niet tegen: 16 kinderen gingen de strijd met elkaar aan. Iedereen deed goed z’n best. De wedstrijdleiding merkte op dat vooral Storm, Jayden en Eva erg goed op dreef waren. Zij hebben echt mooie en/of knappe partijen gespeeld. Top!

Laten we hopen dat we snel weer in ons clubgebouw kunnen schaken in dit, voor de club, zo bijzondere jaar. Wist je dat onze Schaakvereniging Almelo in 2021 90 jaar bestaat?