NK ABC voor drie jaar naar Almelo

Van 2020 t/m 2022 zal het Nederlands Jeugdschaak Kampioenschap in Almelo worden gehouden. Yannic heeft de afgelopen periode veel moeite gedaan om dit prestigieuze kampioenschap te mogen organiseren. Door diverse sponsoren binnen te halen en goede gesprekken te voeren met de KNSB is dit geslaagd. De locatie van dit toernooi is het Theaterhotel. Hier zullen in 5 zalen een hele week, naast het spelen van de wedstrijden, ook diverse nevenactiviteiten plaatsvinden.

Al met al een goede promotie voor Almelo en in het bijzonder voor de schaaksport in Almelo. Echter kan de organisatie, in de vorm van Stichting Almelose Jeugdschaakacademie, nog veel sponsoring goed gebruiken. Mocht u een bijdrage willen doen of mogelijk onderdeel willen uitmaken van de organisatie kunt u contact opnemen met Yannic via y.husers@hotmail.com of via 06-37233091.