Schaken een leuke sport!

Dankzij onze nieuwe website kunnen we zien en beleven hoe mooi schaken bij ons in Almelo is! Met het bestuur en alle leden zullen we de komende zomer een goede structuur neerzetten voor onze site. We willen met regelmatige berichten, mooie foto’s en leuke verslagen zorgen dat onze schaakverhalen bij jullie terechtkomen. Dus zorg voor kopij! Lever leuke stukjes in, schrijf eens een verslag van een clubavond, en maak een mooie foto tijdens de verenigingsavond (goede kwaliteit geniet de voorkeur!). Kortom, laten we de website gebruiken om te laten zien hoe leuk de vereniging is!

NB Sommige pagina’s zijn nog ‘leeg’ of worden binnenkort geactiveerd. Zodra dit gebeurt zul je vanzelf een nieuwsbericht hierover aantreffen op onze site!

3 Comments on “Schaken een leuke sport!”

1. Geachte heer/mevrouw
    Heeft u ook schaken voor senioren
    Want ik ben 19 jaar en wil wel graag schaken alleen zoek een vereniging waar ook senioren schaken.
    Hoor graag van u
    Met vriendelijke groet Marc den Heijer

1. Bob,

Ik zag jouw antwoord.
        Ik had hem ook al geantwoord. (via een gewone mail)
        Hij is inmiddels al geweest.

Ton