Algemeen

Het Kroegloperschaaktoernooi van 22 augustus 2021 is inmiddels al voorbij, het was een zeer geslaagd toernooi met een heel sterk deelnemersveld.

” Op zondag 22 augustus 2021 vindt de 5e editie plaats van het Almelose Kroegloperstoernooi. Dit is een speciale editie, want naast het lustrum van het Kroegloperstoernooi bestaat de Schaakvereniging Almelo dit jaar ook 90 jaar!

Wat algemene informatie:

• Er worden 7 ronden gespeeld van elk 15 minuten p.p.p.p.
  • Er wordt gespeeld volgens het Zwitsers systeem
  • Indeling vind plaats via Stickchess, neem dus een smartphone mee!
  • Prijzengeld:
    1e plaats € 300,- ; 2e plaats € 200,- ; 3e plaats €100,-
    Ratingprijzen van € 75,-; € 50,-; € 25,-
    Ook zijn er diverse bonusprijzen te verdienen!
  • Naderhand is in Irish Pub the Shamrock de mogelijkheid om te dineren voor de actieprijs van € 10,- (alleen geselecteerde gerechten van het bar-menu)
  •  Het toernooi gaat door bij een minimum aantal van 25 teams. De organisatie behoudt zich het recht om het toernooi bij minder deelname te annuleren.
    Aanmelding kan zowel individueel als in teams op www.schaakverenigingalmelo.nl en kost € 20,- per team.
    We kunnen geen garantie bieden voor deelname bij een individuele aanmelding.Voor meer vragen neemt u contact op met Yannic Husers (06-37233091 / y.husers@hotmail.com). “