Nieuwe website: kroon op het werk.

Heel blij zijn wij met de introductie van onze nieuwe website. Niet dat onze vorige website nu zo heel slecht was, maar deze had toch wel een aantal nadelen. Vooral het beheer was wat lastig. We hebben geprobeerd om de nieuwe website duidelijker, overzichtelijker en gemakkelijker te beheren te maken. Daarnaast zijn er nog een aantal andere verbeterpunten in aangebracht. Veel dank gaat hierbij uit naar Bob Bishoen van de SBO, die ons uitstekend heeft geholpen om dit in een zeer korte tijd te realiseren.

Ook zijn wij verheugd dat we Jan Bouwhuis bereid hebben gevonden om deze website te gaan beheren. Jan gaat er voor zorgen dat de website up-to-date blijft. Natuurlijk hebben we daarbij de hulp van iedereen nodig om de nodige informatie aan te bieden die op de website geplaatst kan worden. Aan iedereen de vraag om verhalen aan te leveren voor deze website. Denk daarbij aan algemene informatie, wedstrijd analyses, teamverslagen, leuke anekdotes die je tijdens een clubavond hebt meegemaakt, enz. enz. Stuur je verhaal naar Jan Bouwhuis (het liefst met een bijpassende foto!) en Jan zorgt dat het op de website geplaatst wordt. En, indien van toepassing, dat het ook weer op tijd wordt verwijderd.