Senioren helpen de jeugd

Tijdens de jaarvergadering is er een oproep gedaan van de jeugdleidster of er senioren zijn die zo nu en dan eens willen meewerken aan het begeleiden van de jeugd.

En wat blijkt, bijna iedereen was daartoe bereid! Dat is een heel positief signaal en dat initiatief wordt dan ook per direct in de praktijk gebracht.

Er zijn voorbeelden aanwezig over wat er voor lessen gegeven kunnen worden, maar men kan ook zelf kiezen welke schaak kennis men met de jeugdleden wil delen.

Op dit moment is er een schema gemaakt waarin iedereen is ingedeeld die op de jaarvergadering aanwezig was. Ook alle andere seniorleden zullen nog worden ingedeeld, mogelijk als invaller of volgend jaar als er opnieuw een indeling gemaakt gaat worden.

Al met al zijn wij heel blij dat iedereen zijn steentje wil bijdragen aan het opleiden van de jeugd.